Vi skickar alla försändelser med PostNord. Normal leveranstid är 1-2 arbetsdagar från och med det att du får ditt leveransbeskedet från oss. I sällsynta fall blir det förseningar.
Har du inte fått paketet inom 5 arbetsdagar?
1. Gå in på https://www.ratsit.se/
2. Sök efter din folkbokföringsadress hos Ratsit.
3. Jämför med adressen i din beställningsbekräftelse.
Jämför adressen:
- Är ditt namn och adress rätt?
- Har du lagt till eventuellt lägenhetsnummer?
- Har du en c/o adress?
Stämmer adressen?
Om du trots att adressen stämmer fortfarande saknar ditt paket efter 5 arbetsdagar - Vänligen skicka ett mail till oss där du bekräftar dina adressuppgifter, så skickar vi ut ett nytt paket.
Har du upptäckt fel i dina namn eller adressuppgifter? Vänligen skicka ett mail till oss med rätt uppgifter till kundservice@fotbutiken.se
Var hittar jag min beställningsbekräftelse?
Du hittar beställningsbekräftelsen i din e-postinkorg. Sök efter meddelandet med rubrik "Beställningsbekräftelse från Fotbutiken.se".
Måste jag lägga till lägenhetsnummer?
Ja! Om du har ett lägenhetsnummer är det viktigt att du anger det i dina adressuppgifter, i samband med din beställning. Detta för att brevbäraren ska leverera ditt paket till rätt lägenhet/fastighetsbox.
Måste jag ange c/o adress?
En c/o adress skall användas när en person skall ta hand om och förmedla posten till en annan person.
Har du inte fått paketet inom 5 arbetsdagar?
1. Gå in på https://www.ratsit.se/
2. Sök efter din folkbokföringsadress hos Ratsit.
3. Jämför med adressen i din beställningsbekräftelse.
Jämför adressen:
- Är ditt namn och adress rätt?
- Har du lagt till eventuellt lägenhetsnummer?
- Har du en c/o adress?
Stämmer adressen?
Om du trots att adressen stämmer fortfarande saknar ditt paket efter 5 arbetsdagar - Vänligen skicka ett mail till oss där du bekräftar dina adressuppgifter, så skickar vi ut ett nytt paket.
Har du upptäckt fel i dina namn eller adressuppgifter? Vänligen skicka ett mail till oss med rätt uppgifter till kundservice@fotbutiken.se
Var hittar jag min beställningsbekräftelse?
Du hittar beställningsbekräftelsen i din e-postinkorg. Sök efter meddelandet med rubrik "Beställningsbekräftelse från Fotbutiken.se".
Måste jag lägga till lägenhetsnummer?
Ja! Om du har ett lägenhetsnummer är det viktigt att du anger det i dina adressuppgifter, i samband med din beställning. Detta för att brevbäraren ska leverera ditt paket till rätt lägenhet/fastighetsbox.
Måste jag ange c/o adress?
En c/o adress skall användas när en person skall ta hand om och förmedla posten till en annan person.