Vi skickar alla försändelser med PostNord. Normal leveranstid är 1-2 arbetsdagar från och med det att du får ditt leveransbeskedet från oss. I sällsynta fall blir det förseningar.

Har du inte fått paketet inom 5 arbetsdagar?


1. Gå in på https://www.ratsit.se/
2. Sök efter din folkbokföringsadress hos Ratsit.
3. Jämför med adressen i din beställningsbekräftelse.

Jämför adressen:

- Är ditt namn och adress rätt?
- Har du lagt till eventuellt lägenhetsnummer?
- Har du en c/o adress?


Stämmer adressen? 

Om du trots att adressen stämmer fortfarande saknar ditt paket efter 5 arbetsdagar - Vänligen skicka ett mail till oss där du bekräftar dina adressuppgifter, så skickar vi ut ett nytt paket.

Har du upptäckt fel i dina namn eller adressuppgifter? Vänligen skicka ett mail till oss med rätt uppgifter till kundservice@fotbutiken.se



Var hittar jag min beställningsbekräftelse?

Du hittar beställningsbekräftelsen i din e-postinkorg. Sök efter meddelandet med rubrik "Beställningsbekräftelse från Fotbutiken.se".

Måste jag lägga till lägenhetsnummer?

Ja! Om du har ett lägenhetsnummer är det viktigt att du anger det i dina adressuppgifter, i samband med din beställning. Detta för att brevbäraren ska leverera ditt paket till rätt lägenhet/fastighetsbox.

Måste jag ange c/o adress?

En c/o adress skall användas när en person skall ta hand om och förmedla posten till en annan person.