Självklart kan du det. Det gör du på egen hand direkt i Klarna.

Så länge ditt köp är på ett belopp över 100 kronor så kan du förlänga förfallodatumet mot en liten kostnad. För att förlänga förfallodatumet kan du logga in hos Klarna. Klicka på köpet, “betalningsalternativ” och sedan på “Förläng betaltiden”. Därefter kan du själv välja hur många dagar du vill förlänga förfallodatumet med. Du presenteras med kostnaden som kommer att läggas till på din faktura och ditt totalbelopp.


https://www.klarna.com/se/kundservice/kan-jag-skjuta-upp-betaltiden-pa-min-faktura/

När du saknar en eller flera produkter.

Har vi restnoterat en eller flera av dina varor? Om du saknar en av flera produkter i din beställning hjälper vi dig givetvis att skjuta fram fakturadatumet tills dess att du har fått alla dina varor. Maila oss på kundservice@fotbutiken.se så hjälper vi dig att skjuta upp förfallodatumet på din faktura utan extra kostnad.